lördag 27 juli 2013

Gått och badat/ Gone swimming

Ja, det är ungefär anledningen till att jag inte bloggar just nu. Den här veckan är den semestervecka som jag och Rickard har ihop och jag ägnar mig åt att bada, sticka och se på fotboll typ. Jag har tagit en paus i strumpstickandet, det sista paret var det här:


Det nya stickprojektet är istället den här jumpern:


Mönstret köper man här, på Etsy. (eller via Ravelry).

That really is teh reason that I'm not blogging that much right now. It is the only week when Rickard aand I have holidays at the same time and I have spent it at the lake, knitting or watching football. I have taken a break in my sock production - the lates pair can be seen above - and now I have started on the sweater you see in the photo above. You can buy it from Etsy or via  Ravelry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar