onsdag 26 december 2012

På kryckor/ On crutches

Självklart slog reumatismen till rejält nu när jag är ledig och skulle kunna göra roliga saker. Jag är tacksam för att jag köpte ett par kryckor när de första nya känningarna i fotlederna kom, men är inget vidare förtjust i att det känns som att jag har feber och ömsom fryser ömsom svettas. Mest ligger jag ner och läser eller sitter och stickar och lyssnar på "Silmarillion".

Of course my arthritis flared up again now that I am free and could have done fun things. I am grateful that I bought a pair of crutches when my ankles started to feel bad again, but I'm not so fond of feeling feverish and either too hot or too cold. Most of the time I spend lying down and reading, or sitting and knitting and listenign to "The Silamrillion".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar