onsdag 15 oktober 2014

Mina 30 sekunder berömmelse

För övrigt hade jag mina 30 sekunder av berömmelse igår när jag pratade om kläder och kön på "Hela Sverige syr". Vi spelade in ett par timmar säkert och mycket av det var bra, men det blev inte ens en tummetott i sändning. Jag visste att det skulle bli så och det var inte alltför hemskt att se sig själv i tv heller.
   Man kan se programmet på TV4-Play till den 20/10, här är länken: Hela Sverige syr, program 1.

About my contribution to a Swedish version of the Great Birtish Sewing Bee. I talked about clothing and gender through Western history.

5 kommentarer:

  1. Jag såg dig, och det kändes roligt att "veta vem du är" redan genom bloggen.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att se! Synd att inslaget med dig inte var längre. Hoppas de förstår att göra ett helt program med dig så småningom, typ en "spin-off"!

    SvaraRadera