torsdag 4 oktober 2012

För jag är så himla cool/ Because I'm so cool

Eller nå't.
I vilket fall så är livet rätt sugigt just nu - det gör mer ont än vad jag riktigt klarar av och jag måste ju dessutom jobba också - med deadlines och föreläsningar att förbereda och hålla. Men rätt fantastisk måste jag nog vara ändå - för min kompis Billy Oblivion skrev en låt till mig för att muntra upp mig i eländet. Och den har tramadol i texten. Och Napoleon :)

Och ja, mitt hår var sådär mörkt till i våras.



Or something. 
In any case my life sucks quite a lot right now - I'm in mor epain that I can handle really and I still have to work, with deadlines and lectures to prepare and give. But I must still be pretty awesome - because my friend Billy Oblivion made a song for me, to cheer me up. And it has tramadol in the lyrics. And Napoleon :)

And yes, my hair was that dark until this spring.

Lite mer foton från samma fototillfälle:
Some more photos from the same session:




Och med munspel av Turk:
And with harmonica by Turk:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar