fredag 8 maj 2015

Uppdatering/ Update

Jag jobbar, jag syr, jag hänger på facebook, jag firar första maj på massor av olika sätt. Och i kväll var jag nere vid Marianne, Ship to Gazas båt som ligger nere vid Ångbåtsbryggan vid Klippan här i Göteborg i två dagar till, och lämnade galonbyxor av hängslemodell som jag inte kommer i, galonjacka av Förvarets mycket rejäla modell samt en matchande sydväst. I Ship to Gaza Göteborgs facebookgrupp finns för övrigt en lista på saker som behövs innan avfärd på söndag, om du bor i Göteborg och vill hjälpa till.
   Syftet med det här inlägget var emellertid mest att ge er lite bildporr från Klippan, taget mellan kvart över nio och tjugo i tio ikväll. Det är inte sommar än, men kvällarna är ljusa.

I work, I sew, I spend time on facebook, I celebrated the first of May in many ways. And tonight I went down to "Marianne", Ship to Gaza's boat which is moored at the Steam boat pier down in Klippan, Gothenburg, for two more days, to donate some rain clothes.
   The purpose of this post was, however, to give you something beautiful to look at, in the form of photos that I took (with my cell phone) between 9.15 and 9.40 pm tonight. It is not summer yet, but the evenings are light.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar