onsdag 16 oktober 2013

Bilden ljuger/ The image lies

Jag ser glad ut i min nya klänning från Bettie Page Clothings Outlet, kofta och basker som jag stickat, knästrumpor och ett par promenadskor som jag ärvt av Grannen Anna, men i själva verket har jag så ont i bröstkorgen att jag knappt klarade av min undervisning idag. Men klänningen är i all fall mjuk och bekväm när man har ont.


I look happy in my new dress from Bettie Page Clothing's outlet, cardigan and beret that I've made myself, cotton knee socks and a pair of shoes I inherited from my neighbour and friend Anna. But in reality I'm in so much pain from my rib cage that i almost couldn't do my teaching today. But the dress is at least soft and confortable when you're in pain.

3 kommentarer:

  1. Jättetjusig! Hoppas att du kan sova.

    SvaraRadera
  2. Du är väldigt fin, men jag önskar verkligen att du fick slippa smärtan. Kram.

    SvaraRadera
  3. Men å vilken fin basker! Hoppas att smärtan släpper snart.

    SvaraRadera