lördag 17 januari 2015

Tapeter och lim/ Wall paper and glue

Igår kom den hett efterlängtade rullen med tapeter som jag beställde runt nyår. Tyvärr kom också vinterns första sjukdom - vet inte vad det är men jag har feber, frossa, är matt och snurrig och har ont i kroppen. OK, ont i kroppen har jag ju jämnt, men ändå. Och ont i ansiktet. Med värktabletter/febernedsättande kan dock viss aktivitet äga rum och jag har faktiskt kommit riktigt långt i mitt och Majas dockskåp.

Yesterday my much longed for roll of wall paper arrived. Unfortunately this winter's first illness also arrived - I have no idea what it is, but I have a temperature, feel faint and dizzy and ache all over. Well, pain in the body I have every day, but still. My face hurts too. With painkillers some activity can still take place and I've actually managed to get quit a lot done on Maja's and my dollhouse.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar