fredag 24 april 2015

Min nya trenchcoat/ my new trenchcoat

Den är inte jätteny, jag köpte den för någon månad sen från Tatyana och jag har också använt den en hel del (efter att ha flyttat hällorna, ett par knappar och kortat skärpet), men jag har inte visat den i bloggen förut.
Våren blev lite kallare idag, så jag behövde kappa när jag gick till jobbet.
Kjolen är eget mönster och jumpern är "It cannot fail too please" från Susan Crawfords A stitch in time vol. 1.


It's not brand new, I bought it some month ago from Tatyana and I have also used it quite a lot (after moving the belt loops and a few buttons, and shortened the belt), but I haven't shown it in the blog until now.
Spring was a little colder today, so I needed a coat when I walked to work.
Th epattern for the skirt is my own and the jumper is "It cannot fail too please" from Susan Crawford's "A stitch in time vol. 1."




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar