lördag 22 februari 2014

Skrytbilder/ Bragging photos

Skamlöst uppläggande av bilder där jag tycker att jag ser söt ut.  Detta är efter en inte speciellt välplanerad omgång med mina böjbara skumgummipinnar,. Egentligen ska man ju följa ett schema och rulla och olika håll och så, men jag är för trött för det med den här förkylningen. Att rulla lockarna runt fingrarna och sätta fast med en klämma eller hårnål är förmodligen också en bättre metod, men när man är sjuk orkar man inte ge sig på sådant som man inte har övat in färdigheten på. Och det ser helt okej ut ändå. Det är inga produkter i, det brukar oftast inte behövas utan det räcker med fuktigt hår. 
Jag tycker att jag ser lite ut som Sickan Carlsson här, bara lite, men ändå.


Två sk. selfies
Two selfies





Shameless posting of photos in which I think that I look pretty. This is after a not very thought out curling; I used my bendy foam sticks, which was a little tricky with this short hair. And no, products, but I usually don't, damp hair is enough for most occasions. When I'm feeling this ill I don't have the energy to try anything new. Maybe next time. So now the hair isn't curled in any particular direction, like you ought to, but it looks okay anyway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar