tisdag 14 oktober 2014

Höstfärger/ Autumn colours

Kände mig väldigt höstig idag när jag gick iväg för att hålla föredrag.

I felt very autumnal today when leaving for a lecture.


Jag har gjort jackan och grannen Anna har gjort kjolen. Den och tröjan har jag båda ärvt av henne.
I made the jacket and my neighbour Anna made the skirt, which I inherited from her along with the red jumper.

Som föredragshållare fick jag vin och denna förtjusande blombukett som Mysko håller på och inspekterar. jag fick också utmärkt middag och trevligt sällskap till denna.

After the lecture was delivered I got wine and this lovely bouquet. And a lovely dinner with pleasant company..


2 kommentarer:

  1. Katt och blommor matchar ju varandra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp. Och han gillar tyvärr att dricka ur (och välta) vaser, men här var det för mycket blommor för att han ens skulle försöka.

      Radera