tisdag 19 februari 2013

Dagens klädsel/ Today's outfit

Efter en natt när jag knappt har kunnat sova något alls. Inte på grund av smärta utan bara sådär, utan anledning, ska jag idag hålla en föreläsning som jag aldrig har hållit förut (problemen med att sova har nog en del med detta att göra). Jag hoppas att smink och färgglada kläder kan dölja tröttheten runt ögonen. Skorna är från Irregular Choice, strumpbyxorna från Wolford och resten har jag gjort själv.



I hardly slept at all this night. Not because of pain, but for no apparent reason. Except maybe that I'm givign a lecture today that I've never given before. I hope that some make-up and colourful clothing can hide the tiredness around my eyes. The shoes are from Irregular Choice, the tights from Wolford and teh rest I've made myself.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar