fredag 21 december 2012

Julfestklädsel/ Dressed for a christmas party

Igår hade min institution sin årliga julfest. Jag brukar försöka få till lite jultema i min klädsel och satsade i år på rött och vitt. Eftersom jag fortfarande har ont i fötterna på grund av min reumatism blev det lågklackat, men jag älskar mina glittriga ballerinaskor.


Och idag jobbar jag hemma, äter lussekatter och lyssnar på den här låten:



Bland annat då, jag lyssnar ju inte hela tiden på samma låt.

Yesterday was my department's traditional christmas party. I try to dress in a fittign way for yule and thus I wore red and white yesterday. Due to the arthritic flare in my ankles I can't wear heels, but I love these glittery ballet flats anyway.
Today I'm working from home, eating saffron buns and listening to the song above. Among others, of course, I don't listen to the same song continuosly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar