torsdag 4 april 2013

Den första varma dagen/ The first warm day

var förstås den dag som jag valde att ha mina tjocka mönsterstickade knästrumpor på mig när jag skulle tillbringa en heldag nere i stan på grund av en högskolepedagogisk kurs som jag går. Det blev lite svettigt utomhus med 9-10 grader i skuggan och strålande solsken.


Koftan är från H&M ifjol, skorna är grannen Annas gamla Remonteskor, men resten har jag gjort själv.

The first warm day this spring, with 9-10 C/50 F in the shadows and wonderful sunshine, was of course the day I chose to wear my thick wool knee high stockings. It got pretty warm whenever I was outdoors.
The cardigan is from H&M last year and the shoes are my neighbour Anna's old Remonte shoes, but the rest of what I'm wearing is made by me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar